Снимка: Getty Images
Обемите на търговия и похарчените пари не са намалели
По-малко от седмица остава до така наречения "Черен" петък. Денят на намаленията. Заради COVID-19 кампаниите започнаха по-рано и основно в интернет. Само преди няколко години, "Чернияt" петък изглеждаше така. В Съединените щати понякога се стигаше до бой, за да се доберат клиентите до евтината стока.
Днес, "Черният" петък изглежда така. Обемите на търговия и похарчените пари не са намалели. Просто хората пазаруват по интернет.
„НА ТВОЯ СТРАНА”: Правилата за пазаруване по време на Черния петък тази година
"Черният петък определено не е мъртъв. Само се променя", твърди експерт.
Пазаруването в мрежата има редица предимства. Не само, че не се чака на опашка и се избягват големите тълпи, но клиентите са способни да посетят десетки магазини и да сравнят стоката и цените
"Освен това магазините предлагат намаления специално за стоките, купени по интернет", допълват специалистите.
През 2020-та, пазаруването онлайн има още един положителен аспект - избягва се потенциално опасния контакт с другите клиенти, които може да са носители на коронавируса.
А за една група хора, новата мода не е добра новина. Работниците в огромните складове на онлайн търговците чакат допълнителни натоварвания по време на такива кампании. За куриерите, които доставят стоката "Черния" петък значи повече работа, но и повече приходи.
За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУК или iOS (Apple) ТУК.
Редактор: Станимира Шикова