Той е достъпен на уебсайта на организацията за всеки, който има нужда да сподели своите притеснения и безпокойство
Специалисти по психосоциална дейност предоставят безплатни и конфиденциални консултации на хора, които изпитват затруднения при справянето с настоящата обстановка 15 февруари 2021 г., София – С цел да намали стреса и тревожността, породили се у много хора в резултат на пандемията от COVID-19, Българският Червен кръст предлага психологическа подкрепа чрез своя национален онлайн чат, съобщиха от пресцентъра на организацията
Той е достъпен на уебсайта на организацията за всеки, който има нужда да сподели своите притеснения и безпокойство. Специалисти по психосоциална подкрепа ще провеждат директна консултация в чата всеки работен ден от 12:00 до 14:00 часа.
Планински спасител: Въздушните линейки съкратяват времето за реакция и помощ
Към тях ще може да се изпращат съобщения и въпроси по всяко време, като в рамките на посочените часове всеки, отправил своето запитване, ще получи отговор. Онлайн чатът е една от ключовите активности по програмата „Дейности в отговор на COVID-19“ на Международната Федерация на Дружествата на Червения кръст и Червения полумесец (МФЧК/ ЧП), финансирана от Американската агенция за международно развитие (USAID) и изпълнявана от БЧК.
Чрез него, освен да потърсят подкрепа, гражданите могат да получат и психологическа консултация. Така консултант от екипа на БЧК ще се свърже лично с всеки нуждаещ се и ще му предостави информация за квалифициран психолог.
Посолството на САЩ у нас и БЧК с кампания срещу COVID-19
Консултациите са безплатни, като е необходимо единствено да се попълни декларация за желание за участие.
За повече информация, моля, свържете се с Български Червен кръст на pressoffice@redcross.bg и 02/49 23 057, 02/81 64 772, 0889 451 500 и 0886 689 660.
За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУК, iOS (Apple) ТУК и и HUAWEI AppGallery ТУК.