Партия СБОР - м.г. 0 лв. приходи, т.г. - сред най-големите парламентарно представени партии по финансиране на кампанията за кмет на София
Няколкостотин хиляди лева, похарчени в кампанията за кметските избори… и резултат 2 335 гласа. Кандидатът е Асен Ангелов. Неговото лице беше на десетки билбордове в София, а платените реклами с негови клипчета заливаха Facebook. Защо кандидати без големи шансове участват и харчат огромни средства по време на избори, провери Евгений Генчев в темата “Срещу течението” на предаването "На фокус".
Главчев: 61% е ръстът на даренията по време на кампанията за местните избори
Д-р Асен Ангелов твърдеше, че е независим. Баща му – Румен Ангелов, е бивш депутат от партията на Софиянски, брат му е политик от ГЕРБ в Бургас и кандидат за общински съветник там. Той се опитва да влезе в тези среди без да е политик и без да е партийно свързан. Той е кандидат на партия СБОР, която миналата година е имала нула лева приходи, а тази година вече е сред шестте партии, похарчили най-много пари. При проверка на данните излиза, че неговата рекламна кампания е била около 130 000 лева.
По думите на Ива Лазарова – изпълнителен директор на Института за развитие на публичната среда, за партия СБОР са дарени около 180 000 лева. Самата партия трябва да постави въпроса от къде са парите, каза Лазарова. Партия СБОР се нарежда сред най-големите парламентарно представени партии по финансиране на кампанията за кмет на София.