Атракцията прикова вниманието на 115 милиона зрители по света

Шоу, драма и познат шампион във финала на Супербоул. Мачът между "Канзас Сити" и "Сан Франциско" се изигра тази нощ и прикова погледите на над 100 милиона зрители по целия свят.

Обратното броене до финала започна с прогноза. Кой ще спечели опитаха да познаят играчите на баскетболния „Сакраменто“. И самият Александър Везенков.

В английския „Лийдс“ пък се допитаха до Илия Груев и съотборниците му. Те заложиха на „Фортинайнърс“. Най-голямо обаче беше вълнението за феновете в Лас Вегас. „Чийфс“ спечелиха след продължения с 25 на 22.

Изненадващ гост: Алиша Кийс пя с Ъшър в шоуто на финала на "Супербоул"

„Драма е най-точното определение. До последните шест секунди не се знаеше точно какво ще се случи“, заяви Калоян Касабов.

Той и приятеля му Константин Чалбуров са част от отбора на „Софийските мечки“. Заедно с останалите в тима гледали финала, както и спектакъла на полувремето с участието на RnB звездата Ъшър и Алиша Кийс. „Супербоул без шоуто на полувремето, предполагам, няма да е същото изживяване, това е атракция за целия свят“, допълва Калоян.

Във фокуса на камерите попадна и американската певица Тейлър Суифт, която подкрепяше своя приятел – Травис Келси от тима на „Канзас Сити“.

„Винаги има някои по-добри играчи, които излизат със супермодели или певици. Това популяризира спорта, носи повече атракция“, смята на свой ред Константин.

Рекламите на "Супербоул": 7 милиона долара за 30-секунден клип

Атракция, приковала вниманието на 115 милиона зрители по света. Билетите, за която достигнаха 90 хиляди долара. „Самият факт, че рекламата там струваше около 7 милиона за 30-секунден слот говори колко голяма машина за пари е това нещо“, допълни Чалбуров.

Що се отнася до американския футбол у нас – целта на Константин и Калоян е „Софийските мечки“ да останат хегемон в страната.

Не изпускайте ритъма на деня! Последвайте ни в Google News Showcase