Широкомащабната кампания е подета от ресорното ни министерство

Министерството на туризма е започнало широкомащабна международна рекламна кампания по каналите National Geographic и 24 Kitchen. Телевизионната реклама е за промотиране на България като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм.

Кампанията е стартирала в 9 държави, а излъчването на видеоклиповете ще продължи до края на април. Паралелно с това се провежда и дигитална кампания, която включва нови клипове в YouTube.

Предлагат гаранционен фонд за защита на туристите

Медийното партньорство включва телевизионно излъчване на 2430 рекламни спота на 9 стратегически пазара в Европа, Великобритания, Франция, Полша, Германия, Испания, Нидерландия, Сърбия, Словения и Харватия. Над 50% от клиповете ще бъдат пускани в праймтайма на телевизионните програми.

Повече гледайте във видеото.

Редактор: Калина Петкова