Временните звена ще отговарят на всякакви сигнали до 15 септември...

 

Комисията за защита на потребителите отвори временни приемни по Южното Черноморие. Освен в Бургас приемни работят в още три курортни селища на север и юг от областния център. В тях през сезона на отпуските недоволни от предлаганите им услуги или некачествени стоки български и чужди граждани могат да търсят съдействие.

 

Активният туристически сезон все още не е започнал, но първите туристи вече са по морето. Заедно с тях от 1 юни започнаха и проверките на заведения.

 

Документи за категоризация, обявени цени в лист-меню и издаването на касови бележки на клиентите ще бъдат обект на изненадващи проверки през целия сезон. Инспекции ще се извършват и след сигнали от граждани, които са получили некачествена услуга, в това число и туристическа.

 

За целта трябва да представим касова бележка за закупената стока в приемните, които работят с нормално работно време и ще приемат сигнали до 15 септември.

 

Временните приемни на Комисията за защита на потребителите в Созопол и Приморско са разположени в сградите на общинските администрации, а тази в курорта Слънчев бряг  в сградата на Акционерното дружество. Ако не можем да ги открием, вариантът е да позвъним на единния национален номер, който се избира от цялата страна.

 

През лятото на 2011 г. в Бургаски регион Комисията за защита на потребителите е извършила над две хиляди проверки, като 520 са по жалби  и сигнали на недоволни граждани.

 

Репортер: Цеца Алексова

 

Гледайте цялата централна емисия на Новините на Нова на сайта на Nova Play.