Идеята на нововъведението била на 10-годишно дете

Мол в британския град Шефийлд се вслуша в критиките на 10-годишно дете и оптимизира търговската си площ, като въведе две платна за купувачите - експресно платно и бавно платно, съобщава БТА, позовавайки се на информация на в. „Фигаро”.


Малката Клоуи Наш-Лоу била възмутена, че някои клиенти на мола се движат прекалено бавно и другите, които бързат са принудени да губят ценно време. Задари това тя написала критично писмо до управата на търговския център Мийдаухол в Шефийлд.


„Когато хората, които се движат преди мен, са бавни, това понякога ме изнервя до такава степен, че искам да се разкрещя. Онези, които искат да се върнат бързо на работа, могат да изгубят ценно време в магазина. Освен това има опасност, ако някои бързащ клиент блъсне някои бавен, то бавният да падне на земята и да се нарани”, написала в писмото си Клоуи.


Ръководството на мола се вслушало в критиките на детето и очертало две платна в мола. На едното пишело „Бавно платно” за клиенти, които обичат да се шляят из мола, а другото „Експресно платно” било за обслужване на онези клиенти, които буквално пазарували тичайки.


Засега разделянето на мола на две платна е в експериментална фаза, но клиентите започнали да харесват идеята на малката Клоуи.