Така хората ще могат да подават сигнали до Комисията за защита на потребителите
Телефон за жалби ще се появи върху касовите бележки, които получаваме при пазаруване. Така хората ще могат веднага да подават сигнали до Комисията за защита на потребителите, ако се почувстват измамени или ощетени още в магазина. Новината съобщи председателят на КЗП Димитър Маргаритов в интервю пред "Стандарт".
Промяната трябва да влезе в сила скоро след Нова година. Идеята възникнала след успешния старт на лотарията с касови бележки, организирана от данъчните. Само месец след старта й за участие са подадени над 3 млн. фишове за над 50 млн. лв. С поставянето на номера на горещия телефон върху фискалните бонове от КЗП разчитат хората да бъдат още по-мотивирани да не допускат измами от страна на търговците.
Ето и останалите теми в днешната преса:
„Труд”: „Дишаме прах и сажди”;
„Телеграф”: „Ракията убиец все седма жертва”;
„Стандарт”: „Горещ телефон на касовия бон”;
„Новинар”: „Баба Вида и Перперикон грейват на билбордове”;
„Монитор”: „Ракия за левче сее смърт”;
„24 часа”: „Комисии решават спорове за парно, ток и вода”.
Целия преглед на печата гледайте във видеото.
Последвайте ни