Само за няколко дни 3-минутното видео е гледано 2,4 милиона пъти
Реклама срещу тероризма за дни привлече вниманието на милиони потребители в интернет.
В началото на свещения за мюсюлманите месец на Рамадана, кувейтската телекомуникационна компания „Заин” разпространи телевизионна реклама, чиято цел е да се противопостави на тероризма.
Само за няколко дни 3-минутното видео е гледано близо 2,4 милиона пъти в канала за видеосподеляне „Ютюб”.
В началото видеото показва мъж, който си прави колан с експлозиви. Чува се и глас на малко момиченце, което казва: „Ще кажа на Аллах всичко. Вие напълнихте гробищата с деца и изпразнихте училищните чинове”.
Призивът на компанията е ясен: „Прекланяй се пред твоя Бог с любов, а не с терор”, пее Хюсеин Ал Джасми, известен певец в региона. И продължава: „Бъди милостив във вярата си, внимателен, не безчувствен. Обърнете се срещу врага си с мир, а не с война".
Месецът на Рамадана е силен за телевизиите в региона, тъй като семействата се събират. Ето защо и рекламодателите отделят голяма част от бюджетите си за реклами именно в тази част от годината.
Компанията „Заин”, която има 45 милиона клиенти в региона, и друг път е излизала с креативни реклами. През миналата година нейно послание за мир е гледано 13 милиона пъти, а рекламата за края на Рамадана – 24 милиона.
В Сирия обаче много хора са гневни на рекламата, защото в нея има кадър с момченце, което прилича на 5-годишния Омран Дакнеш, оцелял при въздушна атака на правителствените сили в Алепо. Според много сирийци така се изкривява истината.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари.
Редактор: Ина Григорова