Резервацията е била направена онлайн
Семейство обвини хотел в нарушаване на заплатената услуга. Владислав Иванов и съпругата му Кристина избрали Велинград за място на своя летен отдих, на което да почиват с 4-месечното си бебе. Резервирали хотел и всичко било наред, докато не отишли на място.
„Направихме резервация през известен интернет сайт. Винаги си търсим хотел с над 4 звезди, защото държим на качеството заради малкото ни дете. Запазихме двойна делукс стая. Когато се настанихме в нея, установихме, че тя е малка и няма необходимите условия. Веднага отидохме на рецепцията, откъдето ни пренасочиха към мениджъра и ни казаха, че ще ни върнат парите на следващия ден”, каза Кристина Иванова.
„При разговори на другия ден получихме категоричен отказ да ни бъде възстановена заплатената сума. Предложиха ни друга стая, но ние отказахме, защото вече се бяхме настанили в друг хотел”, допълни Владислав Иванов.
Собственици нямат достъп до апартаментите си в „Слънчев бряг”
Мнение по темата изказа и управителят на хотела, който отговори и дали резервацията отговаря на реалните условия.
„Разгледах резервацията на семейството. То си е направило резервация за двойна делукс стая. Мисля, че те са видели нашата оферта и не сме ги подвели. Сумата им можеше да бъде възстановена до 5 дни преди настаняването. Ако грешката беше в нас, ние щяхме да върнем парите”, коментира Салих Кунгьов.
Младото семейство е "изгоряло" с близо 980 лв.
Повече по темата гледайте във видеото.
Репортер: Антон Чавдаров
Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.
Редактор: Георги Генов