Дизайнерът Пиерпаоло Пичиоли изпрати презентацията на "Валентино" дигитално от Рим

Италианската модна къща „Валентино“  участва дигитално в седмицата на модата в Париж.

Дизайнерът Пиерпаоло Пичиоли изпрати презентацията на "Валентино" дигитално от Рим. Голямата зала на Палацо Колона от XIV век се превърна в декор на шоуто, а модели се разходиха в неонови поли и украсени със скъпоценности дрехи, с подчертани силуети.

СЕДМИЦА НА ВИСШАТА МОДА: Dior представи колекция, вдъхновена от картите Таро

Дългите изчистени силуети бяха подчертани от ръкавици с дължина до лакътя и обувки на високи платформи. Експериментирайки с материалите, главният дизайнер бе сдвоил бежови бермуди с бронирани връхни дрехи и пелерина с панделки. С оцветени в златисто лица и разкошни бални рокли моделите извикваха представа за кралски маскарад, дефилирайки между мраморните колони.

Пиерпаоло Пичиоли експериментира и с грима - моделите са изрисувани в злато, готви да се включат в бал с маски.

Всички дизайнери представят екстравагантните си колекции дигитално на седмицата на модата в Париж.

За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУКiOS (Apple) ТУК и и HUAWEI AppGallery ТУК.

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за информационния бюлетин на nova.bg ТУК, за да получавате най-важните новини от деня на електронната си поща.
 
Всички новини от NOVA NEWS гледайте в канала на телевизията във Vbox7.