Компанията е част от United Group

Vivacom, част от United Group, отбеляза огромен успех, след като за четвърта поредна година зае място в престижната класация топ 10 на Световната телепорт асоциация (WTA). Международната класация е на база ръст в приходите за услуги за бизнес клиенти и Vivacom е единствената българска компания в престижното класиране за четвърти пореден път.

Изключителното постижение е резултат от целенасочената стратегия за инвестиции във висококачествени продукти и услуги, технологии и разрастване на наземната инфраструктура на Vivacom в региона, с подкрепата на United Group. До 2026 година общата инвестиция на групата в България ще достигне 4,8 млрд. лева.

„За нас е огромно признание за четвърта поредна година да бъдем в топ 10 на най-бързо развиващите се компании в света, които предлагат сателитни услуги за бизнеса. Това е доказателство, че непрестанните инвестиции в иновации, постоянното високо качество на услугите и изключителната експертиза на екипа, на българския и международния пазар, са вярната формула за този продължаващ успех“, каза Виктория Боклаг, главен изпълнителен директор на United Group.

Сред най-големите бизнес клиенти на сателитни услуги на Vivacom са: Disney, Eutelsat, Viacom, National Geographic Channel, Viasat, Endurosat, Leaf Space, както и много други доставчици на съдържание, телекомуникационни и сателитни оператори.

Само преди месец Vivacom и Eutelsat Group обявиха търговския старт на наземна станция за сателитни комуникации в с. Могила, Стара Загора. Съоръжението, което е едно от 35-те в света, осигурява възможност за разширени комуникационни услуги чрез сателити на ниска околоземна орбита. Част от наземната инфраструктура на Vivacom e и сателитна станция „Плана“, която е сред най-модерните съоръжения за бизнес клиенти в световен мащаб и има най-високата възможна степен на сертификация в областта на сателитните услуги – Tier 4. „Плана“ е сред най-модерните съоръжения за бизнес клиенти в световен мащаб.

През наземните си станции Vivacom излъчва над 600 ТВ канала, които достигат до милиони домакинства в Европа, Африка, Южна Америка и Азия, включително и до труднодостъпни места, сред които и Антарктида. Непрекъснатият ангажимент на United Group към растежа на Vivacom в сателитните услуги, затвърждава позицията на компанията като лидер и иноватор в световния телекомуникационен сектор, който предлага висококачествени услуги и решения на клиенти от цял свят.

За Световната телепорт асоциация (WTA): Световната телепорт асоциация е основана през 1985 година. Днес тя е водещ партньор в развитието на телепорт операторите, като защитава търговските им интереси и високите стандарти в техните бизнес практики, технологии и дейности. Асоциацията публикува доклади за най-добри практики и изнася уебинари, посветени на промените в технологиите и въздействието им върху бизнеса и пазара.

За повече информация: https://www.worldteleport.org/

За United Group:

Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15,5 милиона потребители и над 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,7 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании. От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България Групата включва и водещата медийна и технологична компания Нова Броудкастинг Груп.

За повече информация: https://united.group и https://www.vivacom.bg/bg

Редактор: Маргарита Стоянчева