Общият им брой още не е установен и дружеството разглежда всеки случай поотделно
След голямата авария преди дни в София, клиенти на ЧЕЗ продължават да подават жалби за нанесени щети.
Общият им брой още не е установен и дружеството разглежда всеки случай по отделно.
Електроразпределителното дружество преценява до колко сигналите на отделните потърпевши са законосъобразни и отговарят на общите договори, сключени с клиентите. За регионалния мениджър на ЧЕЗ за България, Петър Докладал, важното е такива аварийни ситуации като тази от понеделник да не се повторят.
Дружеството прави инвестиции в подмяната на кабели и инфраструктурата на електропреносната мрежа на София, замислена през 70-е и построена през 80-е години на миналия век. Отделно, допълнителни средства се осигуряват и от Столичната община.
Общинското ръководство е поискало от електроразпеделителното дружество предварително да подава информация за планови ремонти и затруднения при снабдяването с ток на клиентите от столицата.
Гледайте повече във видеото.