Снимка: УНСС
За реализация на плановете е обявена обществена поръчка за 60 000 лева
Университетът за национално и световно стопанство (УНСС) ще се опита да привлече повече студенти с рекламна кампания в социалните мрежи. За целта е обявена обществена поръчка на стойност 60 000 лева, съобщава БГНЕС.
Кампанията ще се проведе в навечерието на следващата учебна година.
До три месеца след сключването на договора, изпълнителят трябва да създаде три лендинг страници за бакалаври, магистри и докторанти на български и на английски, както и да осигури присъствие на УНСС в социалните мрежи. Специално във Facebook трябва да има отделна рекламна кампания.
В бюджета е включено и изработването на три видеоматериала за успешно реализирали се студенти от ВУЗ-а. Видеата трябва да бъдат готови до края на март, юни и септември 2017 г.
Редактор: Маргарита Стоянчева