Според туроператори ни трябва армия от маркетолози и специалисти
Престрелките между туроператори и Министерството на туризма продължават. След като във вторник от бранша поискаха оставката на Николина Ангелкова, в сряда изнесоха още аргументи. Според тях туризъм се прави с добра реклама, а не с броене на чадъри.
Туроператори искат оставката на министър Ангелкова
Според туроператорите истински експерти в министерството нямало.
Министър Ангелкова била ангажирана, затова отговор получихме от заместничката й.
"Звучат медийно много интересно, но в крайна сметка не почиват на реални факти. Не може да се говори за неглижиране на сектора", коментира Ирена Георгиева.
Картичките за туристите, посетили България, все още не съществуват
Сред причините за исканата оставка на министър Ангелкова са и хаотичния туристически маркетинг и неадекватното електронно присъствие на България на международната туристическа сцена.
„Това са стъпки, които се правят! Не може да има взривни резултати”, каза Георгиева.
Според рекламисти националният ни сайт, представящ ни пред света, не е мръднал и милиметър, откакто е създаден.
Над 400 000 картички тръгват към туристи, почиващи в България
Не така мисли министерството обаче.
"Активизираме тази година като процес именно дигиталният маркетинг”, отговори заместничката на Ангелкова.
Според Асоциацията министерството дава грешни данни за пристигащите туристи, надвишаващи реалния брой.
Целия репортаж гледайте във видеото.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари.