Расте делът при онлайн рекламата
Българите гледат телевизия средно по 3 часа и 15 минути на ден. Затова и телевизията остава един от най-желаните сектори за рекламодателите.
Facebook наема 1000 души за проверка на реклами
60% от рекламните бюджети у нас се разпределят в телевизионния сектор, останалите - в интернет и външна реклама. Това стана ясно на дискусията „Форум на комуникационната индустрия”.
Делът на онлайн платформите като Google и Facebook непрекъснато расте, като те заемат все по-голяма част от дигиталните бюджети. Затова експертите призовават за по-добра европейска регулация и по-строга защита на личните данни.
„Индустрията се променя, ние го усещаме. Не става въпрос телевизията да губи, тя е много стабилна. Видеопотреблението онлайн се увеличава, защото хората днес могат да гледат видео навсякъде”, заяви Дидие Щосел, изпълнителен директор на “Нова Броудкастинг груп”.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК.