Новата онлайн професия
Дадоха ли онлайн платформите като Facebook и Instagram възможност на хора без образование и квалификация да имат пофесия, да станат известни и богати или напротив – социалните мрежи тласнаха напред най-ярките представители на важните за аудиторията области?
"Инфлуенсърите трябва да познават аудиторията си и да внимават как комуникарат с нея, защото носят отговорност за информацията, която споделят и за поведението си. Те са следвани предимно от млади хора, често и малки деца, които ги приемат като модел за подражание", това каза в предаването "Социална мрежа" по NOVA NEWS Павел Пенчев, специалист по дигитален маркетинг.
Инфлуенсърът Жоро Руменов сподели, че покрай формата "София ден и нощ" е добил популярност, която се пренася и в социалните мрежи. След това започнали да го търсят и рекламодатели.
Състезателят по софтбол и инфлуенсър Ивана Динева споделя, че е започнала да се занимава със социалните мрежи под влияние на приятеля си, който бил много популярен в мрежата. Тя признава, че много внимава какви съвети дава на последователите си, особено по въпроси, свързани с козметика, защото не желае да навреди на някого.
Вижте повече във видеото.
Всички новини от NOVA NEWS гледайте в канала на телевизията във Vbox7.