P&G прави всичко възможно да намали въздействието от дейността си върху околната среда
„Иновациите са това, което правим най-добре в P&G. Обичаме да намираме решения на проблемите. В същото време, желанието за опазване на околната среда е заложено в начина, по който правим бизнес. Стараем се да допринесем за ежедневието на хората и да го направим малко по-добро. И макар нашият ангажимент за „по-добро” никога да не се е променял, то стандартът, който се стремим да поддържаме, е висок . Все повече и повече, все по-добро качество за нашите потребители, може и да звучи добре, но не е достатъчно, ако не е добро и за планетата. Споделяме убеждението, че иновациите не могат да бъдат истински иновации, без да са природосъобразни и устойчиви“, споделят от компанията.
Въпреки че много от нас искат да направят повече за опазването на планетата, то невинаги човек знае как да постигне тази промяна. Много от хората желаят да бъдат по-екосъобразни в ежедневието си, но най-голямото препятствие пред тях е, че не знаят как точно да го осъществят. Ето защо екипът на P&G и техните марки се ангажират да използват популярността, иновациите, опита и експертизата си, за да помогнат хората да са по-природосъобразни у дома. „Това е нашият дом” е призив за действие към всички нас да се обединим, за да направим повече за планетата, за нашия по-голям дом. P&G марките, сред които Ariel, Fairy, Lenor, се стараят да улеснят максимално вземането на устойчиви решения, намалявайки необходимото количество вода и енергия, но без да се налага компромис с качеството.
Според потребителско проучване, проведено от компанията, 65% от анкетираните биха искали да спестят време, пари или енергия. Затова и продукти на Ariel, Lenor и Fairy са произведени с цел осигуряване на максимални резултати дори и при по-ниски температури.
Ariel остава отдаден на своята мисия - да предлага безупречно почистване и свежест, но и да намали вредното въздействие върху природата от прането. Новите капсули Ariel All-in-1 PODs ефективно премахват петна дори в студена вода. Почти 60% от въглеродният отпечатък на прането идва от нагряването на водата. Ако температурата се намали дори с 10°C, въздействието върху околната среда също ще се редуцира. Например, ако всички в Европа намалят температурата на пране от 40°C на 30°C, ще се спестят 3,5 милиона тона CO2 годишно, което се равнява на премахването на два милиона коли от пътя. Може да намерите повече информация на сайта: https://pgonlinepromos.bg/itsourhome.
Стремежът на компанията е насочен също и към намаляване на въглеродния отпечатък от миенето на съдовете, 90% от който е следствие от затоплянето на водата. Новата формула на Fairy е специално разработена за постигане на максимален резултат дори и при миене с хладка вода. Променените съставки спомагат за намаляване на сметките за вода и електроенергия. Чрез подобрената си формула Fairy се активира по-бързо и разгражда упоритите мазнини, като оставя съдовете блестящо чисти. Преминавайки към температура от 23°C при миене на съдовете, потребителите биха могли да спестят повече енергия. А
бутилката е напълно рециклируема и е направена от 100% рециклиран след потребление материал (PCR).
P&G прави всичко възможно да намали въздействието от дейността си върху околната среда. Стремежът е насочен към постигане и надхвърляне на целите до 2030 г. –достигане на въглеродна неутралност в рамките на десетилетието, 100% рециклируеми или повторно използвани опаковки и намаляване наполовина употребата на чиста пластмаса.