Такива вече работят в Бургас, Варна, Созопол и Приморско...
Летни приемни за потребителски сигнали по морето отварят врати и тази година. През отпускарския сезон Комисията за защита на потребителите поетапно ще открие пунктове за приемане на оплаквания в по-големите курорти по Черноморието.
Целта е туристите да могат да потърсят съдействие от комисията близо до мястото, където почиват. Практиката показва, че така много от потребителските проблеми се решават на място за часове.
Най-често курортистите се оплакват от качеството на предлаганите от хотелите нощувки, както и от несъответствие на услугите с категорията на обекта.
Туристите недоволстват и от невъзможността да използват свободната зона на плажовете, липсата на грамажи в менютата на заведенията и таксите за тоалетна в заведенията.
Вече работят приемните във Варна, Бургас, Созопол и Приморско, а до 10 юни сигнали ще се приемат в Албена, Златни пясъци и Слънчев бряг.
И тази година по морските курорти ще бъдат извършвани съвместни проверки и с други контролни органи.