Много от временните табели остават дори и след като вече не са необходими
По правило знаците на пътя трябва да се премахват в момента, в който станат ненужни, но в много случаи това правило не се спазва.
Кариерата на всеки пътен знак започва от момента, в който металната основа се облича в съответното фолио и знакът излиза на пътя. Много от временните пътни знаци обаче остават дори и след като вече не са необходими. Така ни се случва да виждаме знак за участък от пътя в ремонт, без да има действително такъв, както и знак за пешеходна пътека, която обаче не съществува. Според табела столичният булевард „Самоковско шосе” е в ремонт. Реално това въобще не е така.
По правило, след като даден ремонт приключи, фирмата-изпълнител е длъжна да премахне вече ненужните знаци. От Столичната община обаче признават, че това невинаги се случва. "Има случаи, когато са оставени пътни знаци, най-вече информационни табели или че участъкът от пътя е в ремонт", коментира Петър Несторов от Столичната община. Пак по правило знаците, които приключат трудовия си стаж, трябва да се унищожат.
Георги Георгиев, управител на фирма-производител на пътни знаци, ни показа знаци, свалени от строителен обект, на който е завършило строителството. „Те ще бъдат върнати в пункта за отпадъци и ще бъдат рециклирани, като ще им бъде залепен нов стикер от фолио и знакът може да се използва втори път”, обясни той.
Освен излишни знаци, има и знаци-натрапници. Един такъв показва, че черните джипове са с по-голямо предимство от другите коли.