Инициаторите се надяват, че тази концепция бързо ще бъде одобрена от градските власти и приложена от повече места за хранене
Ресторант в Амстердам намери интересен начин за осигуряване на социална дистанция между клиентите си. Репортажът по темата е на "Дойче Веле".
Основателят на Mediamatic Вилем Велтховен разказва, че е бил принуден да затвори ресторанта заради пандемията. В продължение на седмици мислил какво може да промени. Сред идеите, които му хрумват, е да направи беседки за всяка една от масите в ресторанта, за да избегне всякакъв контакт между клиентите.
С какво платформата „Преоткрий България” ще помогне на хотелиерите?
Беседките са с площ от 3 квадратни метра. Всъщност става дума за малки оранжерии. Те са създадени от творчески колектив от млади хора с цел отглеждане на цветя при разноцветно осветление.
Персоналът носи ръкавици и пластмасови шлемове. Поръчките пристигат и се сервират на дървени подноси, които обаче не бива нито да падат, нито да събарят свещите от масата. През цялата вечер един и същи келнер обслужва дадена маса, но по никакъв начин не бива да пристъпва в беседката. Отсега е ясно, че всичко това ще изисква повече персонал за по-малко гости на заведението.
Как се промени животът в Дубай след падането на карантината? (ВИДЕО)
Инициаторите се надяват, че тази концепция бързо ще бъде одобрена от градските власти и приложена от повече заведения за хранене. Така гостите ще могат отново да се наслаждават на романтиката на прочутите амстердамски канали.
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за информационния бюлетин на nova.bg ТУК, за да получавате най-важните новини от деня на електронната си поща.
За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.