gettyimages
Спирането им беше една от мерките платформата да не се ползва за сеене на хаос и разпространяване на дезинформация
Facebook отменя забраната си за публикуване на рекламни клипове по политически и социални въпроси, която беше въведена след президентските избори в САЩ през 2020 г.
От 4-ти март политически кандидати, групи и други лица ще могат да пускат такива реклами във Facebook и Instagram от днес.
Спирането им беше една от мерките, които социалната мрежа въведе след изборите през ноември миналата година в опит да гарантира, че платформата няма да се ползва за сеене на хаос и разпространяване на дезинформация.
Kлиeнтитe нa Rеvоlut в Бългapия вече могат да се възползват от банков лиценз в Литва
"Получихме много мнения за това и научихме повече неща за политическите и предизборните реклами през този изборен цикъл. В резултат на това планираме да използваме следващите месеци, за да видим отблизо как работят тези реклами в нашата мрежа, за да преценим къде може да са нужни още промени", съобщи Facebook в блога си.