Видео: Voice of America/Снимка: iStock
Социалните медии са един от основните източници на информация в САЩ
Джо Байдън и Доналд Тръмп са вече в TikTok. Изглежда, че често подлаганата на критики социална мрежа вече не е проблем, особено когато предстоят президентски избори в САЩ.
Теди Голф, експерт по изготвяне на стратегии, посочи пред Voice of America, че за четири години социалните медии са много променени. Той каза, че точно TikTok е доминиращата сила сред тях.
И Байдън, и Тръмп подкрепиха забраната на TikTok в САЩ, като се позоваха на опасенията за сигурността на страната относно връзките на компанията-майка с китайското правителство.
Но със 170 милиона потребители в САЩ, 44% от които на възраст от 18 до 29 години, TikTok представлява огромна възможност за спечелване на млади избиратели.
И въпреки това, дори когато все повече американци се информират от социалните медии, скорошно проучване установи, че това не е основната причина те да са там. Елиза Шйрър от Pew Research Center посочи за VOA, че когато са запитали потребителите защо се обръщат към ТikTok, те посочили, че причината е търсенето на забавление.
Американски професор за TikTok: Ужасна идея е Китай да контролира така популярната социална медия
В платформата най-честият източник на новини не идват от публикациите на роднини и приятели, както е във Facebook и Instagram, а от други хора, които не се познават лично. Алгоритъмът предлага информация по-голяма, от тази, която следват потребителите.
Предизборният екип на Байдън дебютира в TikTok
Експертите подчертават, че в огромното количество информационен поток е много трудно да станеш обект на голямо внимание в ТikTok. Те посочват, че за влиятелни личности е много важно какъв обем от потребители ще бъде обхванат. Специалистите също така смятат, че инфлуенсърите имат много повече последователи от политиците в мрежата. И точно те може да се превърнат в мениджърите на дигиталните кампании през изборния сезон, посочват от VOA.
Не изпускайте ритъма на деня! Последвайте ни в Google News Showcase