От юли миналата година досега са подадени общо 480 сигнала...

След тежката катастрофа на автомагистрала \"Тракия\", при която загинаха осем души, от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията откриха телефон, на който хората могат да  подават сигнали за нарушения в транспорта. 

 

Горещият телефон за нередности в транспорта беше открит официално на седми юли миналата година. Представиха го министърът и неговият екип като направиха опит да подадат сигнал.

 

Осем месеца по-късно проблемът, който беше открит в началото, е отстранен, но откриваме нов. Освен че диспечерът не отговаря на повикванията, пощенската кутия на, която може да бъде подаден сигналът не работи.

 

От юли миналата година досега са подадени общо 480 сигнала, 164 от тях  за нарушения в железопътния транспорт, останалите - за автомобилния.

 

Всичките 480 сигнала са проверени като при 131 от тях са констатирани нарушения, а при 38 продължава да се работи. Освен това след нашата намеса проблемът с пощенската кутия беше отстранен и вече всеки може да подаде сигнал.