С това компанията цели навременното информиране на клиентите за дейности по мрежата

"Софийска вода” стартира нова услуга - информиране чрез SMS-и за планирани прекъсвания на водоснабдяването. С това компанията цели навременното информиране на клиентите за дейности по мрежата, за които се налага временно прекъсване на водата.

 

От 1 юли всеки може да заяви получаването на такива съобщения, след като се регистрира на официалния сайт на компанията. Услугата е напълно безплатна.

 

Известяването чрез SMS е следващата последователна стъпка за навременното и точно информиране на жителите на столицата за планирани спирания на водата. Повече от 60 000 абонати вече използват услугата за получаване на електронни писма за планирани прекъсвания, информират от "Софийска вода". 

 

Освен това клиентите на дружеството имат възможността за подаване на сигнали за аварии и визуализацията на планови ремонти и ВиК дейности в София чрез интерактивна програма, която използва географско-информационната система.