От КЗП вече проверяват случая


„Стаята, в която ни настаниха в 5-звездния хотел, не беше почистена от предишните туристи, чакахме 2 часа във фоайето. В 14.00 часа ни настаниха в стаята, но в кошчето имаше боклук, по чаршафите имаше петна, мивката беше в окаяно състояние, мивката не можеше изобщо да се пипне. Престоят струваше 266 лева на ден за нас тримата – за мен, мъжа ми и детето ми”, разказа в „Здравей, България”  Йорданка Кърджева. 

Още по темата

 

Младата дама искала да прекара няколко дни в хотел в „Слънчев бряг”, но прекратила предсрочно почивката си. „ Очаквахме почти да не излизаме от хотела, да ползваме басейна, да отидем до плажа”, призна Йорданка Кърджева. „Камериерката, която дойде в стаята, миришеше и носеше спалното бельо на рамото си”, разказа още тя.

 

 „Навсякъде по света настаняването започва от 14.00 часа, в случая туристите са пристигнали в хотела по-рано, те са  регистрирани са в системата в 12:30 часа, преди 14:00 часа от рецепцията са съжалили туристите и са ги качили в стаята като им е казано, че стаята не е оправена, в този момент има обаждане от рецепцията към старшата камериерка, за да се изпрати човек, който веднага да почисти стаята. След 5 минути в стаята влиза камериерка и стаята е почистена и заредена”, заяви от своя страна управителят на хотела Атанас Лазаров . Той призна, че в банята има пукната плочка.  Йорданка Кърджева обаче твърди, че на рецепцията никой не ги е предупредил, че стаята не е почистена.

 

Тя настоява хотелът да възстанови цялата сума за престоя й там. „Клиентът казва за проблема на следващия ден, тогава й е обяснено, че сумата за неизползваната нощувка трябва да бъде предявена за връщане към туроператора, на когото тя е платила.  Към този момент клиентката не е предявила иск към туроператора за възстановяне на сумата, независимо от това ние сме уведомили туроператора, че клиентът е освободил хотела по-рано", каза още управителят на хотела.

 

От Комисията за защита на потребителите се самосезираха след излъчването на материала в „Здравей, България” и ще направят проверка още днес. От Асоциацията  на хотелиерите също ще проверят случая.

 

От хотела изпратиха писмено уверение, че при проверката не са били установени разминавания от изискванията, посочени в нормативната уредба, на които трябва да отговаря хотел с категория "5 звезди". 

 

"С огромно съжаление държим да отбележим, че в последно време се очертава като масова практика да се предявяват претенции от страна на туристи чрез медии или проверяващи органи, с цел възстановяване на суми дори и за реализирани услуги", пишат от хотела.    

 

Повече по темата гледайте във видеото, а ето и снимките, които Йорданка Кърджева изпрати до Нова телевизия: