Той се осъществява с помощта на таблети на гишетата
Националната агенция по приходите (НАП) предлага услуга за видео жестов превод чрез онлайн платформа за предоставяне на равен достъп до услугите на Агенцията за граждани с увреден слух. Тя дава възможност да се подобри комуникацията със служителите в салоните за обслужване на клиенти, които са обозначени със стикери. Осигурява се достъп до жестов превод в момента на посещението им на гишето. С помощта на таблети се осъществява видео и гласова връзка с кол центъра за превод. По този начин служителите на НАП могат да чуват превода, а клиентът с увреден слух да вижда преводача на екран.
НАП продава БТР на търг (ВИДЕО)
Комуникацията ще се осъществява в реално време с помощта на квалифицирани жестови преводачи. Очаква се нововъведението значително да подобри обслужването на хората, за които жестовият език е основна форма на комуникация.
„Независимо, че главният ни фокус остават електронните комуникации и е-услугите, продължаваме да усъвършенстваме взаимодействието „лице в лице“ в офисите на НАП. За нас е важно да осигурим равен достъп и качествена услуга за хората с увреден слух“, каза директорът на дирекция „Обслужване“ в НАП Боряна Георгиева.
Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.
Редактор: Маргарита Стоянчева