Безпрецедентните мерки за ограничаване на социалните контакти доведоха до повече home office, засилен интерес към новинарски сайтове и стрийминг платформи, повече зрители пред телевизионните екрани заради принудителното стоене вкъщи не само на активната част от обществото
Социална дистанция, телевизионно шоу, верига специализирани хипермаркети за техника, водеща медия агенция, бизнес, аудитория.
Нахвърляни случайно думи? Само на пръв поглед. Общото е, че когато ситуацията е необичайна, на помощ идва креативността.
Фактите са добре известни. Безпрецедентните мерки за ограничаване на социалните контакти доведоха до повече home office, засилен интерес към новинарски сайтове и стрийминг платформи, повече зрители пред телевизионните екрани заради принудителното стоене вкъщи не само на активната част от обществото.
За риалити програмите промяната е свързана с излъчването без публика. Точно това се случи и с популярно телевизионно шоу. Но вместо да се загуби блясъкът и магията, нестандартно решение превърна дефекта в ефект. Празната зала беше запълнена с виртуална публика чрез монтирани на седалките телевизори, доставени от специализирана верига. Удачен и симпатичен подход беше изборът на различни семейства, които на свой ред „поканиха“ в хола си водещи, участници и зрители, за да стане още по-забавно, шумно и цветно. „Технополис“, предоставяйки телевизорите, и продуцентите на „Като две капки вода“, внедрили иновацията с виртуалната публика, са добър пример за това как в тези нелеки дни на извънредно полoжение технологиите, бизнесът и въображението си подадоха ръка.
Точно в този дух наскоро експертите от медия агенция „Аргент“ споделиха презентация със стъпки, необходими данни и съвети, които всеки може да приложи, за да преобърне в своя полза настоящата ситуация.
Да уловиш възможността за ръст на бизнеса е ключов елемент от преминаването през това предизвикателство.
Започналото поетапно разхлабване на строгите ограничения в Европа са ясен сигнал, че макар и бавно животът се нормализира и няма да е далеч времето, когато това ще се случи и у нас. Ще се възстанови и пазарът, макар че няма да е точно както преди, защото потребителите ще са различни.
Динамиката и неизвестните означават и промяна в комуникационните стратегии на компаниите, са наблюденията на експертите от „Аргент“. Единият вариант е пълното им спиране или отлагане във времето. Но по-добрият е движение напред чрез моделиране и адаптиране към „икономиката отвкъщи“ и след нея
Редактор: