Обясняват Филип Анастасиу и Георги Гърневски от „Метро кеш енд кери”
Хотелите и ресторантите няма да дължат комисионна на онлайн платформата за резервации „Преоткрий България”, която беше обявена в четвъртък в подкрепа на българския туризъм.
„Смятаме, че това е страхотна помощ за тях в този момент, в който всяка стотинка има значение за тях”, коментира Филип Анастасиу, мениджър в „Метро кеш енд кери”.
Като функционалност за крайния потребител платформата няма да е различна от досега съществуващите.
„Говорим за цялостна програма, при която правейки резервация в български хотел, вие сте сигурен, че ще получите една услуга, в която има и българско меню, български продукти от местни производители”, обясни Филип Анастасиу.
„Основната идея е да стимулираме по-бързия рестарт на икономиката”, обясни Георги Гърневски, мениджър в „Метро кеш енд кери”. „Оттук идва моментът с българските продукти. Колкото повече български ястия предлагат ресторантите, толкова по-голям е шансът за фермерите и хранително-вкусовата промишленост да реализира продукцията си. От тази гледна точка – да, ще има задължително условие да предлагат български ястия, но колко всеки ще реши сам”, обясни Гърневски.
Той разкри, че ще бъдат направени и препоръчителни ястия. Сред най-любопитните е таратор без кисело мляко по рецепта от преди 100 години.
„Но и една модерна овчарска салата, която дори във френски ресторант няма да намерите”, разкри Гърневски.
Важното е ястията да са от български продукти.
В кампанията се включват компании от различни сектори – телекомуникациите, рекламна агенция, компания от пивоварния сектор, хранителни вериги, верига бензиностанции.
Филип Анастасиу обясни, че резервациите ще се правят по абсолютно същия начин като при другите платформи.
„Бизнесът, който участва изцяло поема разхода по тази инициатива, продукта и платформата. Държавата не участва с финансиране”, заяви Гърневски. „Споделяхме между партньорите, че е добре да дадем тласък за един бърз старт, създаваме дори бюджет от бизнеса за подпомагане на първоначалното зареждане – най-необходимото, за да отвори един ресторант. Най-необходимото ще могат да си го заредят напълно свободно”, каза още Гърневски.
Анастасиу обясни, че за логото на кампанията не е похарчен нито лев, защото е подарък от един от партньорите в проекта. „Единственото, което е инвестирано, е трудът на хората, които работят в тази рекламна агенция”, каза Анастасиу.
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за информационния бюлетин на nova.bg ТУК, за да получавате най-важните новини от деня на електронната си поща.
За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК