„Намалението може да е максимум един месец, ако има намаление от пет месеца, това си е редовна цена”, обясни Арсенов
Огромна част от жалбите в Комисията за защита на потребителите (КЗП) около Нова година е заради невъзможност да се връщат подаръците. Това заяви в ефира на "Твоят ден" по NOVA NEWS Игнат Арсенов от Комисията.
Според него има увеличение на покупките онлайн. „Дори и тези, които не са уверени – отиват в магазина, пробват и си го поръчват онлайн. Когато не може да намерим този продукт на толкова изгодна цена, го поръчваме през интернет”, каза Арсенов и призова да пазим документите за покупка на стоките.
Има и нелоялни търговци, призна Арсенов и даде пример с фалшиви цени – на щанда е обявена една цена, а на касата – друга.
„Потребителите да са активни, да са подготвени – да купуват неща, от които имат нужда и са проверили цените, обясни той. „Трябва да следим (цените на) стоките”, каза той.
„Намалението може да е максимум един месец, ако има намаление от пет месеца, това си е редовна цена”, обясни Арсенов.
През настоящата 2023 г. от КЗП ще проверят хотелите, неравноправните клаузи при кредитиране, мобилни оператори.
Повече вижте във видеото.
Новините на NOVA - вече в Instagram, Twitter, Telegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.