В последните години правителството на САЩ яростно критикуваше социалната мрежа

Президентът на САЩ Джо Байдън и неговият предизборен екип дебютираха в TikTok, като целта е да бъдат привлечени младите гласоподаватели в САЩ. От кампанията на Байдън публикуваха кратък клип в акаунта си в социалната мрежа.

За 75% от американците възрастта на Байдън е проблем

В последните години правителството на САЩ яростно критикуваше яростно именно TikTok. Мрежата е собственост на китайската група "БайтДенс" и е набеждавана от много американски политици, че е средство за пропаганда на китайското правителство. Фирмата собственик отрича това.

Във видеото, споделено в акаунта на кампанията на Байдън - @bidenhq, президентът демократ засяга в лековат стил разнородни въпроси - от политиката до американския футболен шампионат. Запитан дали предпочита самият Супербоул, или спектакъла в полувремето, Байдън заявява, че се интересува от спортната проява.

Редица американски щати и федералното правителство забраниха използването на TikTok на официалните работни устройства, споменавайки за риск за националната сигурност. Но засега не се обмисля никаква федерална мярка, която да цели напълно забраната или ограничаването на социалната мрежа в страната.

Не изпускайте ритъма на деня! Последвайте ни в Google News Showcase

Източник: Габриела Големанска, БТА