Снимка: iStock
Причината е оплакване за нанесено нараняване
Японската верига Izakaya прекрати своята услуга „биене на шамари“, след като получи оплакване от клиент за нараняване и се опасяваше от удар върху репутацията си. Компанията, известна с евтината си бира и пилешки крилца, досега осигуряваше на клиентите си бързо изтрезняване - те можеха да получат шамар по лицето - известен като binta - от сервитьорка само срещу 500 йени. Срещу допълнителни 100 йени те можеха дори да изберат предпочитания от тях член на персонала, който да нанесе удара.
Хотел предлага нощувка за 1 долар, но с условие (СНИМКА)
Първоначално замислена като трик след консумация, за да помогне на посетителите да „изтрезнеят“, услугата се оказа популярна в интернет. Видеоклипове в социалните медии показват развеселени зрители, които аплодират посетители, изтърпели шамара. Жалба, подадена от клиент, който претендира за нараняване, се оказа краят на тази услуга.
„Правим го в нашите ресторанти повече от две години, но не смятахме, че е много популярно. Освен това нашата верига става все по-голяма и искахме да променим имиджа си“, обясни маркетинг специалист от компанията спирането на нестандартната услуга.
Редактор: Цветина Петкова