Снимка: Shutterstock
Те са излъчвани по четирите паневропейски телевизии в рамките на три месеца
В периода март – май 2015 г. рекламните клипове на България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel) са били излъчени 673 пъти, като са достигнали близо 190 млн. гледания. Това показва междинният отчет на екипа за изпълнение на проекта, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., който беше представен днес.
Кампанията се провежда в три вълни на излъчване на рекламни клипове с продължителност по около 8 седмици всяка със средно по три излъчвания дневно. Две от вълните вече са проведени, а третата предстои да бъде осъществена до края на месец ноември. Клиповете, които се излъчват по четирите телевизии, са с продължителност 30 секунди и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език. Клиповете са излъчвани в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии.
„Сред резултатите от рекламната кампания е и избирането на страната ни на първо място сред най-желаните дестинации за туризъм в Европа за зрителите на Discovery Channel“, подчерта Ани Хараламбиева, ръководител на проекта в Министерството на туризма.
Излъчванията на имиджовите клипове на България се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Oбщата стойност на проекта е около 3 млн. евро и се финансира по ОП „Регионално развитие“.