Спорът е дали ученик, написал логично верни отговори, все пак е объркал отговора
Задача за втори клас внесе смут сред родители, учители и деца в социалните мрежи. Спорът е дали ученик, въпреки че е написал логично верни отговори, все пак е объркал задачата в теста.
Според дете тази черта към тялото показва коса, според червената химикалка е глава. По същата логика е разминаването и между "сърце" и "торс", "ръка", "крак" и крайници. Конкретните ученик и учител остават неизвестни. Затова ще покажем принципа.
Първият час ще направим теста по околен свят. Второкласниците учат частите на човешкото тяло - глава, торс и крайници. Задачата е от помагало. Всеки учител решава дали и как да я включи в изходното ниво на децата.
Учителите ни насочват и към друг проблем. В националното външно оценяване Косето Босето отказва да помага на стопанина в грижата за лозето му с аргумента, че се грижи за пиленцата си.
Накрая птичето обаче е на разположение да берат плодовете заедно. Но стопанинът е категоричен - който не работи, не трябва да яде. В задача се пита - би ли избрал Косето за приятел и посочи причините.
В критериите за оценяване обаче пример за верен отговор е само "Не".
Така независимо от това, че четвъртокласникът може да е аргуменирал желанието си за приятелство с Косето, няма да получи пълния брой точки.
Повече по темата гледайте във видеото.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари.