Иновативната услуга следва добрите световни практики в отговор на очакванията на съвременните потребители за повече бързина и удобство

Пощенска банка прави поредната крачка към разширяване на иновативните си услуги, като стартира дигитални зони за самообслужване, които осигуряват повече бързина и удобство на клиентите. Новата услуга вече е достъпна в 30 офиса на банката в 15 града в страната, където са разположени специализирани устройства с модерен дизайн, интуитивна навигация и много функционалности. Новите дигитални зони за самообслужване предоставят възможност на клиентите да извършат почти всички операции, налични в клона на банката, без да се налага да чакат на опашка. За да се възползват от всички услуги на новите зони за самообслужване, клиентите се нуждаят единствено от своята активна карта, която служи за средство за идентификация, като не е необходимо да са регистрирани за интернет банкиране.

На устройствата за самообслужване клиентите на Банката могат да:

  • Внасят или теглят пари не само от своите карти, но и от свои сметки в банката;
  • Нареждат преводи в лева в банката или към други български банки от всички свои сметки в Пощенска банка;
  • Извършват справки за всички свои продукти в Пощенска банка и разпечатат справки или извлечения по сметка или кредитна карта;
  • Получават парични преводи от Western Union;
  • Подадат заявление за кредитен продукт;
  • Погасяват задължения по кредитни карти, издадени от Пощенска банка;
  • Плащат битови сметки от своята карта.

От всички тези функционалности могат да се възползват както физически лица, така и фирмени клиенти на банката, които предварително трябва да заявят своята регистрация в офис на банката. Модерните устройства за самообслужване са достъпни за ползване и от клиенти на други банки, като за тях са валидни само част от функционалностите, сред които теглене на пари в брой и плащане на битови сметки от карта.

„Ценим времето на нашите клиенти и постоянно се стремим да подобряваме предлаганите от нас продукти и услуги, като предоставяме иновативни и модерни решения, които следват добрите световни практики. За разлика от други банкови зони за самообслужване в България, Пощенска банка предоставя достъп до сметки и продукти на своите клиенти само посредством техните банкови карти. В дигиталните ни зони за самообслужване, след бърза идентификация с карта, клиентите на банката ще могат да извършат най-често срещаните банкови операции, включително преводи между собствени сметки или левов превод към чужда банкова сметка в България, без да е необходимо предварително да са регистрирани за интернет банкирането на банката. В допълнение, една от причините за посещение на банков офис от клиентите е получаване на справка и извлечение по сметка или карта, издадена от банката. Те вече ще могат лесно и бързо да ги разпечатат сами, без да е необходимо съдействие от служител. Новата услуга е в продължение на стратегията на банката да предложи на клиентите възможно най-много опции за самообслужване, което ще осигури повече време на нашите експерти за професионално консултиране на потребителите, особено за по-специфичните ни банкови продукти“, коментират от Пощенска банка.

До края на годината Пощенска банка ще продължи да увеличава броя на офисите в цялата страна, в които ще са налични дигитални зони за самообслужване, а за началото на следващата година от Банката подготвят и много нови функционалности, които ще разширят още повече възможностите за банкиране. Модерните зони са част от вече стартиралия процес на трансформация на широката клонова мрежа на финансовата институция, която в края на 2019 г. успешно откри и първите си дигитални клонове от ново поколение.

Повече информация за новите дигитални зони за самообслужване и предлаганите в тях услуги можете да откриете на www.postbank.bg.

Редактор: Маргарита Стоянчева