Това обяви изпълнителният директор на NOVA Broadcasting Group Ива Стоянова

NOVA ще предложи още по-силна и амбициозна програма през есента, жанрово разнообразие и висококачествено съдържание, богата развлекателна програма. Традиционно NOVA слага акцент върху българските продукции като част от дългосрочната стратегия и ангажимент да инвестира в качествено българско филмопроизводство. Зрителите ще видят и световни формати, утвърдени и нови български заглавия.

„Така започваме есенния сезон, че няма начин NOVA да не продължи да бъде най-добрата телевизия”. Това коментира в предаването „Здравей, България” изпълнителният директор на NOVA Broadcasting Group Ива Стоянова.

„Стартираме с три български сериала. „Братя” е премиерният. Слагаме го в много интересно време – 22:30 часа. Но това ще е сериал, който ще задържи нашата публика да гледа и новините”, обясни Ива Стоянова.

„Основната публика на телевизиите е на възраст 55+. А NOVA е модерното, NOVA е младото! Зрителите на 18-49 г., активните зрители - те са при нас. Нашият ангажимент е да предлагаме на младите хора нещо, което да ги задържа пред екрана”, каза още изпълнителният директор на NOVA.

 

 

Вторият сериал, който ще върви в ефира на NOVA тази есен, е „All inclusive”. Този път главните герои ще се впуснат в приключения не на морето, а в планината.

„Откраднат живот” пък продължава с 10-и сезон.

„В него ще бъдат засегнати много от актуалните теми, ще има и за COVID”, обясни Ива Стоянова. Тя успокои, че всичко е наред с актьора Владо Пенев, който в реалния живот се зарази с коронавирус.

Той ще бъде част и от панела на „Маскираният певец”.

„Музикалното шоу се завръща за втори сезон. Освен Владо Пенев, тези, които ще разпознават, са Азис и Алекс Раева. Има различен и емоционален панел. Убедена съм, че „Маскираният певец” ще задържа зрителите пред телевизорите”, коментира Ива Стоянова.

Още тази неделя стартира и вторият сезон на „Игри на волята”.

„Това не е просто спортно състезание, това е битка на характери, битка на издръжливост, да докажеш и утвърдиш себе си за самия себе си, после за публиката”, заяви Ива Стоянова.

Следобедната публицистика стартира през октомври с Михаил Дюзев.

„Ще бъде различно, ще има дебати, ще има сблъсъци”, обясни Ива Стоянова.

Нови лица ще има и в предаването „На кафе“ – актьорът Дарин Ангелов и синоптичките Гергана Малкоданска и Никол Станкулова ще влязат в нетипични роли. Към панела на „На кафе“ се присъединява новото лице –  Георги Блажев. 

„NOVA се доказа като лидер в новини и публицистика. Тази динамична година ни утвърди с бързите ни решения – да показваме на живо брифингите. Това ни даде сериозна преднина пред основния ни конкурент bTV. Освен това, в тази криза NOVA рискува - не спряхме инвестициите в българско кино, не спряхме програмите, шоутата. Продължихме в трудна икономически ситуация и това ни донесе позитиви. NOVA е категоричен лидер”, подчерта изпълнителният директор на телевизията.

С нови епизоди ще се завърне и хитовото риалити „Кошмари в кухнята“.

„Имаме намерението портфолиото на NOVA Broadcasting Group да бъде обогатено с програми, които ни липсват и вярвам, че ще покрият очакванията на зрителите”, каза още Стоянова.

„Всичко е пожелателно, ние имаме намерение. Но има и законов срок, в който Комисията за защита на конкуренцията ще каже възможно ли е да се подходи към сделка или не”, обясни Ива Стоянова в отговор на въпрос за намеренията на ръководството да купи „Канал 3”.

„Тази постоянна промяна в NOVA доказва нашата динамика, амбиция, желание да сме в крак с търсенето на зрителите”, допълни тя.

Какво показват още данните за гледаемостта

- NOVA е изборът на зрителите в активна възраст и през август;
- Телевизията запазва своята стабилна позиция предлагайки информационни и публицистични предавания на високо ниво и богато развлекателно съдържание;
- Данните на ГАРБ показват значително превъзходство в аудиторния дял на NOVA спрямо втората по гледаемост телевизия (24% среднодневно и 20% в праймтайм);


- Близо 30% усреднен аудиторен дял на новинарските емисии на NOVA и „Здравей, България“ с отчетливо предимство спрямо съответните предавания на бТВ;


- През почивните дни – „Събуди се“ и „Неделята на NOVA“ събират пред екрана ¼ от гледащите зрители в активна възраст със значителна преднина спрямо бТВ;


- Предаванията в праймтайм – по-атрактивна позиция от конкурента;


- Групата собствени канали на НБГ отбелязва 12% по-висок аудиторен дял среднодневно и в праймтайм;

- Сумарно спортните канали DIEMA SPORT, DIEMA SPORT2 и NOVA SPORT превъзхождат с 97% по аудиторен дял останалите канали със спортно съдържание;


- Кампанията „Великият понеделник“ на KINO NOVA – 43% по-висок дял спрямо бТВ Синема в същия часови интервал.

Всички данни се отнасят за :

Зрителите /аудиторията/ в активна възраст /18-49 години/;
най-привлекателната за рекламодателите целева / аудиторна група;
най-важният зрителски сегмент – 18-49 години

Целия разговор гледайте във видеото

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за информационния бюлетин на nova.bg ТУК, за да получавате най-важните новини от деня на електронната си поща.

Редактор: Ина Григорова