Снимка: Procter & Gamble
Ако направим малки промени в живота си, положителното въздействието върху околната среда ще бъде осезаемо
Опазването на околната среда и мисълта за по-природосъобразен начин на живот, чрез редуциране на вредните емисии и замърсяването са все по-разисквани теми в последните години. Повече хора започват да се замислят по какъв начин в ежедневието си могат да допринесат за опазването на планетата. А това е наистина важна крачка в посока устойчиво бъдеще. Домовете ни са в топ 3 на 28-те най-важни сектора, отделящи парникови газове и намаляването им буквално зависи от всеки от нас. Защото, нека се замислим – днес на Земята живеем 8 милиарда души. Ако направим малки промени в живота си и използваме ресурсите разумно, положителното въздействието върху околната среда ще бъде наистина осезаемо.
Снимка: Procter & Gamble
Всеки би могъл да превърне в ежедневни навици рециклирането, разделното изхвърляне на боклука, използване на опаковки за многократна употреба, избиране на природосъобразни продукти, използване на градски транспорт и велосипед вместо личен автомобил. Промени във всекидневните домашни дейности като прането, къпането, дори миенето на зъбите, могат да окажат влияние върху опазването на планетата. Големи световни компании също взимат отношение, като насърчават потребителите си да възприемат природосъобразни навици, но допринасят също и чрез корпоративните си политиките.
Сред тези компании са и Procter & Gamble и техните марки. Чрез новата си кампания „Това е нашият дом” те ни показват как заедно можем да направим повече за опазването на планетата – нашия по-голям дом. И тъй като най-често срещаната бариера е “незнанието как да го направим“, P&G се ангажират да използват своя глас, експертиза и иновации, за да помогнат на потребителите да бъдат по-природосъобразни у дома.
Снимка: Procter & Gamble
Марките на Procter&Gamble, сред които Ariel, Fairy, Lenor, Head & Shoulders, Gillette и др.могат да Ви помогнaт с висококачествени продукти, които улесняват устойчивия избор без да се налага компромис с ефективността.
P&G предприемат серия от мерки, за да намалят отражението на бизнеса върху околната среда. Сред корпоративните им стремежи, свързани с опазването на природата са техните 2030 цели – да постигнат въглеродна неутралност в рамките на десетилиетието, да имат 100% рециклируеми или преизползваеми опаковки, както и да съкратят употребата на чиста пластмаса на половина. И това се предвижда да се постигне още преди края на десетилетието.
От компанията вярват, че можем да запазим планетата със съвместни усилия, когато бизнеса, неправителствените организации и гражданите обединят усилия в стремежа да направят света по-добро място за живеене.
Такъв пример е съвместната програма на Procter & Gamble с фондация „Детски Книги”, наречена „Да засадим въздух за нашите деца”. Тя е насочена към създаване на зелени площи на територията на училищата в някои от градовете с най-високи нива на замърсяване на въздуха. Целта е децата да дишат малко по-чист въздух, докато са на училище.
Защото нашата планета е нашият дом и заедно можем да се погрижим той да бъде устойчив, уютен и чист.