Гръмките обещания за 50, 60 и дори над 70% намаления понякога се оказват уловка

Проверки в магазините за коледните и новогодишните празници. Подвеждат ли ни търговците с реклами за сериозни празнични намаления. Наш екип се присъдени към инспекторите от Комисията за защита на потребителите. 

 

Гръмките обещания за 50, 60 и дори над 70% намаления понякога се оказват уловка за потребителите. Целта им е да вкарат клиентите в магазина с обещанията за атрактивна отстъпка.

 

Още преди да влезем в магазина трябва да е ясно какъв е процента на отстъпката, за кои групи стоки и за какъв период е отстъпката. Има магазини, които привличат с обещания за пълно намаление, но оказа се вътре само някои стоки се продава с отстъпка.

 

Като цяло обаче повечето магазини в центъра на София спазват изискванията. 

 

От началото на годината в Комисията за защита на потребителите са постъпили над 15 хиляди сигнала. Най-честите оплаквания са свързани с дефектна електроника, битови електроуреди, обувки и мебели. 

 

Повече по темата гледайте във видеото.