Вече е написана нова стратегия за железницата, която ще бъде гласувана в парламента
Видео: БГНЕС
"Що се отнася до БДЖ, реформите се правят с пари. През изминалия мандат се опитахме да направим реформи без пари и предприехме непопулярните действия. Така изостанахме в реализиране на инвестиционна програма”, коментира министърът на транспорта Ивайло Московски.
Той подчерта, че вече е написана нова стратегия за железницата, която ще бъде гласувана в Народното събрание.
"Действително е неприемливо и от страна на синдикатите, и от страна на работещите да се предприемат мерки само в едната посока. Това не е и разумно. Съкращенията и оптимизацията не са реформа", подчерта транспортният министър.
Според него пред ръководителите на полети вече съществуват много предизвикателства. Навлизат дроновете и има много дебати относно начина на интегриране на отделните системи, пише БГНЕС.
"Това е една от най-важните теми и мисля, че приемането на закон за дроновете ще бъде съществена част от дискусията на конференцията на ръководителите на полети", каза Московски.
Министърът увери, че предвиденото увеличение на персонала в авиацията до 2017 г. няма да бъде изкуствено. Причина за това е, че увеличаването на въздушния трафик води след себе си и до увеличаване на приходите от такси.