Бизнесмени от азиатската страна проявяват интерес и към розовите продукти

Южна Корея се интересува от производството на българско кисело мляко и сирене. Това стана ясно от срещата на директора на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средни предприятия Мариета Захариева в Сеул с един от най-големите бизнесмени в корейската република Чой Канг-Йонг, президент на CY Group.

 

Захариева е в официалната делегация на президента на България Росен Плевнелиев в Сеул от 13 до 16 май. В момента българското кисело мляко и сирена са изместени от пазара от гръцко кисело мляко и фета сирене, които се рекламират на пазара като най-добрите и единствени. Това потвърдиха и братята Михаил и Филип Ашминови, които държат популярния български ресторант „Зелен“ в Сеул. Михаил е сред най-известните готвачи в Южна Корея. 

 

Чой Канг-Йонг смята, че има корейски интерес от закупуването и изграждането на нови масиви с розови насаждения в България. Маслото и розовите продукти са популярни сред населението на азиатската страна.