Почти всеки е попадал или е чувал за измами с цените и качеството на продуктите

Почти всеки е попадал или е чувал за измами с цените и качеството на продуктите. Това важи разбира се в по-висока степен за сделки, които се случват в интернет и социалните мрежи, където, да получим не точно това, което сме си поръчали не е рядкост.

Очи пълни, ръце празни. През това минал нашият герой от Дупница, който решил да си купи очила чрез социалните мрежи.

Ще има ли покачване на цените на храните през 2024 г.

„ Рекламата беше по Фейсбук, препоръчват ги, с регулиране, обаче все едно са от "Зрънчо", а цената – като истински. Срамно е да си го кажеш обаче. Не обърнах внимание, че няма обратна връзка”, разказа потребителят.

Кои са най-нежеланите подаръци и как да ги върнем или заменим

Бойко Ковачев има различен проблем. От известно време насам следи реклама за уред за заваряване на ламарина.

„Лазерен, нова технология била, обаче не мога да го поръчам. И се чудя дали това изобщо е реклама, или целта е да се влиза вътре и да се чете. Или измама? Имах и друг случай – пак от такава реклама поръчвам машина за топъл въздух, за нагряване на пластмаси, на картинката е много красива, а в същото време дойде обикновена машинка, която не отговаря на описанието”, уточни Ковачев.

По-възрастните хора разчитат на максимата – колкото по-далеч от социалните мрежи, толкова по-защитени от измами.

И в хранителните магазини заблудите са съвсем възможни. И там вниманието трябва да е заострено задължително.

Не изпускайте ритъма на деня! Последвайте ни в Google News Showcase