Снимка: iStock
ДСК се извини на клиентите си за причиненото неудобство
Технически проблем при отчитането на трансакциите с карти засегна клиенти на Банка ДСК. В резултат на въпросната неточност през последните два дни има дублирани операции и съответно – липсващи суми по сметки на клиенти. Неправилно отчетени са били салдата по сметките, обясниха от институцията.
В част от днешния ден мобилното приложение не работеше.
Екипът на Банка ДСК информира, че сумите от всички дублирани картови трансакции ще бъдат налични по сметките на клиентите сутринта в сряда, 17 юли. Това ще стане автоматичн и не е нужно клиентите да предприемат каквито и да било действия.
Финансовата институция се извини на клиентите си за причиненото неудобство. И припомни, че ако те имат нужда от допълнителна информация или съдействие, могат да се свържат с Центъра за обслужване на клиенти на *2375 / 0700 10 375 или call_center@dskbank.bg.