
Снимка: Vivacom
Vivacom развива силна спортна култура вътре в компанията, като предоставя разнообразни възможности за спорт
В епоха, в която работната среда претърпява фундаментални трансформации, грижата за здравето и благополучието на служителите се превръща в приоритет за устойчивите и прогресивни компании. Vivacom, най-големият телеком оператор в България, е пример за работодател, който не просто следва добрите практики в тази посока, а създава свои собствени стандарти чрез цялостна програма, обединяваща спорт, здраве баланс между личен и професионален живот.
Vivacom е сред малкото компании в страната, които предлага допълнително здравно застраховане не само за служителите си, но и за техните семейства. Организира разширени профилактични прегледи и лабораторни изследвания за социално значими заболявания, предоставя възможност за психологическо консултиране, като покрива над 80% от разходите и също така осигурява ежегодна грипна ваксинация за желаещите служители.
Като част от пакета за благополучие, компанията предлага онлайн обучения, свързани с лична ефективност и устойчивост. Сред темите са управление на времето, емоционална интелигентност и ефективна комуникация.
Vivacom развива силна спортна култура вътре в компанията, като предоставя разнообразни възможности за спорт и участие в отборни дейности за всички служители. Физическата активност е ключова за доброто здраве и отличното представяне на работното място, затова компанията подкрепя сплотените ни отбори по футбол, бягане и колоездене.
Силна спортна култура – енергия и екипност
Vivacom поддържа три основни спортни отбора, които не само обединяват колегите, но и печелят призови места в редица състезания:
• Футбол: Компанията разполага с два футболни отбора – Vivacom и Vivacom 4 Play. Те редовно участват в турнири като IT Championship и CONCORDIA CHARITY CUP, демонстрирайки отлични резултати и сплотеност;
• Бягане: Над 44 служители са активни бегачи, които ежегодно се включват в състезания като XL серията, Triglav Skyrun и Софийския маратон, като печелят множество златни и сребърни медали в индивидуални и отборни надпревари;
Снимка: Vivacom
• Колоездене: С повече от 10 участника, колоездачният отбор на Vivacom се включва в състезания като Витоша 100, ДЛШ Колокрос, МТВ ориентиране и също печелят престижни отличия, демонстрирайки ангажираност към спорта и здравословния начин на живот.
Тези активности не само поддържат физическото здраве, но и развиват качества като устойчивост, дисциплина и самоконтрол – ценности, които намират директно приложение и в професионалната среда.
Снимка: Vivacom
Инициативата „Ден без асансьори“ – движение с мисия
През декември 2024г. Vivacom стартира инициативата „Ден без асансьори“ – кампания, насърчаваща движението в офис среда. Служителите бяха призовани да използват стълбите в сградата, вместо асансьорите, да поставят лични цели и да се изкачват етаж по етаж в името на по-здравословен и активен начин на живот, като на всеки етаж ги очакваха забавни изненади и мотивиращи послания.
Инициативатае само една от многото, чрез които компанията насърчава движението и активния начин на живот.
Групови активности извън офиса и достъп до спорт
Освен организираните отбори, Vivacom стимулира служителите си и чрез участия в масови спортни събития като Legion Run и организирани планински походи; предлага спортни карти от два различни доставчика, като компанията съфинансира разходите – още една стъпка към ангажираността със здравето и благополучието на служителите.
Гъвкавост, доверие и устойчивост – философията на Vivacom
Vivacom е носител на множество отличия като работодател, включително наградата „Любим работодател“ на Career Show Awards за 2023 г. – признание за последователните усилия в изграждането на устойчива и човешки ориентирана работна среда.
Компанията предлага редица гъвкави политики, като допълнителен платен отпуск, ден почивка за рожден ден, гъвкави работни смени и възможност за дистанционна работа. С приложението за споделено пътуване пък се улесняват служителите при придвижване до офиса и се допринася за опазване на околната среда.
Всички тези елементи са част от корпоративната стратегия Keep The Future, която обединява ангажиментите на Vivacom към околната среда, социалната отговорност и доброто корпоративно управление.
Последвайте ни