Млада жена настоява парите за провалената почивка да й бъдат върнати
Комисията за защита на потребителите не откри нередности в петзвездния хотел в Слънчев бряг, от чийто условия се оплакаха зрители на Нова.
"От извършената в стаята проверка по съответствие на предлаганата туристическа услуга, няма забележки от гледна точка на съответствията, които са задължителни по наредбата за категоризиране", коментира Николай Стойков, директор КЗП- Бургас.
Йорданка Ангелова пристига на 14 август в 5-звезден хотел заедно със съпруга и детенцето си, което е на почти годинка. Платила 3 нощувки на база ол инклузив, по 266 лева на ден. Проблемите им започнали с настаняването.
"Пристигнахме в 12:30 часа на обяд и два часа близо си отвисяхме във фоайето, в което беше супер задушно. Отвсякъде ставаше или течение, или задух, и беше пълно с туристи. Настаниха ни в 14.04 часа минути в стаята", разказва Ангелова.
В отговор управителят на хотела Атанас Лазаров заяви, че "навсякъде по света хотелите се освобождават до 12 часа и настаняването започва от 14 часа".
Разочарованията на гостите обаче продължили. Настанени били в стая, непочистена от предните гости. Позвънили за камериерка. Пристигнала жена без униформа.
Йорданка била потресена от непочистената баня и тоалетна, от мръсните завивки на спалнята.
Екип на Нова и Комисията за защита на потребителите-Бургас правим изненадваща проверка в хотела, настояваме да ни покажат точно тази стая
Семейството на Йорданка прекарало първата нощ от уикенда на полеви условия. Затова напуснали преждевременно. Подали сигнали до всички институции. Комисията за защита на потребителите направи изненадваща проверка на същата стая в хотела. Нередности не бяха открити.
И все пак след като разказахме за случая в „Здравей, България”, получихме още сигнали за нередности във въпросния хотел от бивши гости – според тях мястото не заслужава 5 звезди, а хигиената там е занемарена. Коментарите в специализираните интернет сайтове пък са на двата полюса – има както отрицателни, така и положителни.
Хотелът е пуснат в експлоатация през 2003 година, реновиран преди 3 години.
Наредбата обаче не контролира колко овехтяло може да е обзавеждането и как трябва да изглежда в 5-звезден хотел.
Заради провалената почивка Йорданка настоява да бъде компенсирана, защото не е използвала услугата, за която е платила. От хотела заявиха, че вече водят разговори с туроператора, за да бъде възстановена сумата на недоволните.
Репортер: Цеца Алексова