Снимка: Shutterstock
Те са свързани с лицензите и удостоверенията за превоз на пътници и товари
Изпълнителната агенция „Автомобилна администрация“ пуска девет нови електронни услуги.
Те са свързани с издаването на лицензи и удостоверения за обществен превоз на пътници и товари у нас, както и издаването на дубликати на тези документи и продължаването на срока на тяхната валидност, съобщават от агенцията.
Създадени са и възможности електронно да се отразяват настъпили промени в обстоятелствата, вписани в лиценза за обществен превоз на пътници или товари на територията на България и промени в списъка на превозните средства към лиценза. Електронно ще се проверяват и документите за финансова стабилност на фирмите, извършващи превоз на пътници и товари у нас.
По проекта предстои доставката на сървърна техника от висок клас, както и обучението на 30 служители, 10 обучители и 2 администратори за работа с разработените електронни административни услуги.
Годишно от административните услуги на ИА „Автомобилна администрация“ се ползват от десетки хиляди граждани и фирми. Пускането на новите услуги ще подобри значително обслужването на бизнеса, ще спести много време и средства на превозвачите и ще повиши прозрачността при предоставяне на административни услуги.