Снимка: iStock
Как кандидат-кметовете се представят във Facebook и Instagram?
„Социалните мрежи се превръщат в комуникационен канал за кандидатите за кметския стол. Те наблягат все повече на своето интернет минало. Троловете бяха заменени от няколко неетични медии, които публикуваха снимки на приятелката на Борислав Игнатов. Тези фотоси нямаха нищо общо с кампанията му. Много по-трудно обаче вече се намират снимки на Мая Манолова от контрапротестите. Има фирми, които предлагат услугата „почистване на миналото в социалните мрежи””, заяви в ефира на „Здравей, България” блогърът Асен Генов. Той допълни, че от Facebook можем да разберем кой кандидат колко пари е изхарчил за реклама в интернет.
По думите му фен страницата на г-н Игнатов във Facebook е платила близо 20 000 евро за пропаганда. „Г-жа Фандъкова и г-жа Манолова са изхарчили много по-малко средства. На последно място са Сидеров и Джамбазки”, поясни Генов.
Очакват ли ни изненади на местния вот?
„Има запалянковци, които държат на определен кандидат. Няма лошо човек да коментира от личния си профил. Неприятно е, когато някой си направи 20 фалшиви профила и коментираш уж от името на един човек”, заяви блогърът Иван Стамболов-Сула.
Двамата допълниха, че много потребители се дразнят от непрестанните колажи и агитации, които се появяват в интернет пространството.
Повече гледайте във видеото
Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.