Преди идването на зимата местните власти залагат на нови технологии за поддържането на пътните настилки...

Преди идването на зимата местните власти залагат на нови технологии за поддържането на пътните настилки.

 

След като кърпенето на парче доказа своята неефективност, за втора година Столичната община прилага фугиране. Планът е до края на ноември цепнатините по всички основни булеварди да бъдат запълнени с битумизирана смес, за да не се разширят през зимата и да не отворят нови дупки напролет.


Сметката дотук показва, че инвестиция от 200 хиляди лева във фуги миналата есен, е освободила още 5 милиона лева за асфалтиране през лятото.


Черните ленти обаче си остават временно решение. С пет години гаранция е методът инжекционно пълнене на дупки, вече познат и в по-малките градове на страната, с важно предимство, че не налага спиране на движението. В София за първи път беше приложен на булевард \"Климет Охридски\".