iStock
Лентата победи холивудските продукции „Отмъстителите: Краят“ и „Жокер“
Индийски филм e най-търсеният кинопродукт в Google за 2019 г., като победи холивудските продукции „Отмъстителите: Краят“ и „Жокер“.
„Kabir Singh“ беше посрещнат с масова критика за насърчаване на сексизма, женомразството и прославянето на насилието. Въпреки това боливудската продукция с участието на звездата Шахид Капур и актрисата Киара Адвани стана най-търсеният филм в Google. Освен това донесе над 52 милиона долара в световен мащаб и стана вторият най-печеливш филм през 2019 година, съобщава БГНЕС.
Актьорът Шахид Капур, който играе лекар-алкохолик, смята, че успехът на филма се дължи и на полемиката около него.
Индия иска сътрудничеството ни и в медицината, и в изследванията за Космоса
Актьорът Шахид Капур. Снимка: Getty Images
Капур смята, че един филм трябва да инициира диалог в обществото, което е направил „Kabir Singh“.
Друг спор около филма възникна със защитата на режисьора Сандип Реди Ванга на сцена, в която главните актьори, изиграни от Шахид и Киара, се пляскат един един друг. В интервю за "Филм Компениън" режисьорът каза, че любовта означава „свободата да се пошляпваме един друг“.
Редактор: Тони Господинов