Откриха кампанията "Мислиш си, че познаваш България"

Видео: БГНЕС

 

"Всички изследвания за насърчаване на вътрешен туризъм показват, че имаме огромно желание да почиваме в България, да пътуваме, но нямаме достатъчно информация и не я познаваме добре”.

 

Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова, която откри кампанията "Мислиш си, че познаваш България". Тя подчерта, че в България има повече от 47 000 културни паметници, повече от 600 минерални извори и повече от 4 000 атракции. С тези дадености може да развиваме целогодишен туризъм, смята още Ангелкова.

 

Тя заяви, че една от целите на държавите от Дунавския регион е да се изработи общ бранд "Дунав", който да се рекламира на далечни пазари.

 

Началото на кампанията "Мислиш си, че познаваш България" беше поставено днес. Инициативата цели повече хора да изберат България за лятна, зимна или уикенд дестинация, пише БГНЕС. 

 

На сайта на кампанията потребителите могат да споделят любими свои места за пътувания в страната, като качват снимки в галерията.