Снимка: Тhinkstockphotos
Потребителите в интернет са търсили много по-активно информация за Тръмп, отколкото за Клинтън
Потребителите на социалната мрежа Twitter са публикували повече от 75 млн. съобщения, отнасящи се до изборите в деня за гласуване в САЩ, съобщиха от социалната мрежа.
Отбелязва се, че този брой надвишава повече от два пъти аналогичния показател при провеждането на последните избори в САЩ през 2012 г. Тогава потребителите на Twitter бяха публикували 31 млн. съобщения.
Социалната мрежа Facebook също публикува данни за активността на своите потребители в деня на изборите. Около 115 млн. души по цял свят са публикували 716 съобщения и коментари за изборите. В тази цифра са включени и отметките „харесвам“.
От своя страна Google посочва, че в деня на изборите потребителите в интернет са търсили много по-активно информация за Тръмп, отколкото за Хилъри Клинтън.
Редактор: